Saturday 4 May 2013

Bibi: Our Girl on Fire


She's just a girl and she's on fire...

Bibi  is drachtig! Ons Bibekindje is al lang geen baby meer, maar een babe. Twee en een half jaar oud, 26 dagen geleden gedekt door Bonk, en ze draagt pups!

 Echo Bibi (Je ziet twee van de vruchtzakken in beeld)

Bieb was eigenlijk meteen na onze bezoekjes aan Bonk duidelijk rustiger, extra aanhankelijk, steeds dichtbij mij en ze zoekt steeds meer haar rust... Vrijdag vielen haar opgezette tepels me ook erg op. Maar ja, het zijn allemaal gradaties.

Hotter than a fantasy...

 Kleine verschillen en bovendien precies de tekenen waar je als fokker op wacht en op hoopt... Dus hoe serieus mag je jezelf en je teef nemen?...

 This girl is on fire!

Heel serieus. Dit verzin je niet. Dit is er. En dat bleek weer. Geen hoopvolle hersenspinsels maar feiten.

 She's got her head in the clouds...

En met die feiten (echo) komt een heerlijke roze wolk steeds dichterbij; zomer met Biebietjes... Ik heb een hartje zien kloppen, terwijl Bieb hijgend naast me op het bed lag voor de echo. Ik heb vruchtzakken gezien...

She looks like a girl but she's a flame

En Bibi?? Die is rustig 'bebetjes aan het maken', zoals wij dat noemen. Ze ligt. En verligt. En verligt nog eens. Klapt haar rechter pootje om, zoals altijd. Kijkt trouw naar me op, en weet dat het goed is.
Rosie's (en onze!) baby uit 2010 is een babe. Sterk en krachtig, rustig en zelfbewust. Bibi maakt 'bebetjes'... YESSSSS!

(Bibi februari 2011)
She's on top of the world,
Hotter than the hottest girl...

Bieb is op een derde. Nog bijna 6 weken hebben we te gaan. Te wachten. Te dromen.  Te verheugen en genieten. Te hopen.
Bibelot is aan zet. Maar nu nog niet...

(Bibi april 2011)
Everybody stands, as she goes by
Cause they can see the flame that's in her eyes...