Sunday 9 May 2010

Bisous: Prachtig Drachtig

... Bisous is prachtig drachtig!

Vandaag is Bisous 4 jaar geworden. Ze zit vol met pakketjes pups, en het is nog moederdag ook! Onze bijna-weer-moeder Bisous doet het rustig aan op deze verjaardag. Wat moet je anders, met zo'n dikke buik en volle boezem...

De melkproductie is in volle gang

Bisous hoeft niet meer zo nodig te wandelen, gewoon even eruit voor een plasje en een poep is genoeg. Verder loopt ze mij steeds achterna en waar ik zit of sta gaat ze liggen slapen. Eten gaat er nog goed in, ook haar verjaardagssnacks natuurlijk!

De echte Bisous-pose

Ondanks haar dikke buik, ligt Bisous nog steeds het liefste als een zeehond. En een kussen hoeft niet, de vloer is goed. En de bank, als ik erop zit. Ze knort zachtjes en laat alles over zich heen komen. Ze is heel ontspannen en tevreden.

Bisous en Tessel

Vader van de pups, Tessel, steunt haar zoveel hij kan (!). Hij is zijn rustige zelf, en lijkt in gedachten verzonken, terwijl hij 'zijn' hoogzwangere Bisous gezelschap houdt...

Lean on me!

Wij houden Bisous allemaal gezelschap hier, dogsz en people. Wel gedoseerd in aantal, voor de rust. Want apenkooien is in deze staat van dracht geen pretje meer!

Vader en Moeder to-be

De dagen (vlak) voor de bevalling zijn hier altijd huiselijk en rustig. Ik ga niet meer weg, want voor de aanstaande moeder is het fijn als ik in de buurt ben. Opruimen, schoonmaken, lezen, mailen, de boel gezellig maken. Daar worden deze dagen mee gevuld.
Met korte intermezzo's buiten, en de roedel steeds om me heen.
Een soort 'nesteldrang' maakt zich van mij meester tegen het einde van de draagtijd...Family life ten top.
Zo wachten we rustig af op wat de toekomst ons gaat brengen.